dimarts, 23 d’agost del 2011

I més escultures

Vaig saber per casualitat que a Canovelles, població del Vallès molt propera a allà on jo estiuejo, tot passejent pel carrer et podies trobar l'Andrea, esperant l'autobús a la parada,  i a en Dani, assegut a un banc:


M'hi vaig dirigir ràpidament per conèixer-los i fer algunes fotografies, per poder-vos-els presentar.
Són al Passeig de la Indústria des d'aquest any, i ja veieu que estan integradíssims a la població. La seva autora es diu Katherine Huaman.



Haurem d'ampliar l'etiqueta "Escultura i llibres", que teníem fins ara. Comencem a tenir-hi lectors digitals!


1 comentari:

Maria ha dit...

Sempre m'han agradat les escultures de figures humanes a peu de carrer. Heu vist el nen que hi ha al casc antic d'Olot, a un raconet del carrer? I el senyor Rovira i Trias, assegut a un banc de la seva plaça, a Barcelona? Llàstima ques aquests no llegeixen llibres...