dimecres, 26 de novembre del 2008

Recomanats pels Rat-penats

Els nens i nenes de la classe Rat-penats em diuen que aquest llibre els agrada molt. L'ha escrit Margaret Mahy i les il·lustracions són de Quentin Blake. Aquest darrer el coneixeu perquè il·lustra els llibres de Roald Dahl. També parla de biblioteques i bibliotecàries! I d'una colla de bandolers que fan de les seves...





N'hi ha un altre molt popular, a 5è. És d'Olga Lecaye. Els protagonistes són llops, però, si el llegiu, veureu que és un llibre sobre l'amistat.


8 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi "El segrest de la bibliotecària" m'ha agradat molt per que eren uns bandolers que segresten a una bibliotecària i gracies als llibres els bandolers fan un canvi radical i al final es fan socis de la biblioteca i hi treballen.

Anònim ha dit...

"Neu" és un llibre molt maco. Aquesta història és molt bonica perqué el llop primer no tenia nom i al final el "Neu" ja té nom perqué li ha posat un altre llop que és el seu amic.

Anònim ha dit...

Neu es un llibre molt maco. Pero fa una mica de pena, perque com que el neu pel es blanc i el dels seus pares marron l'abandonan. A les hores, no te nom, i al final el seu amic li posa de nom que es Neu.




es molt maco

Anònim ha dit...

Jo crec que deu ser molt xulo, perquè he vist la foto i m’ha agradat molt. Apart, m’agraden molt els llops

Anònim ha dit...

A mi em mola molt que segrestin a la bibliotecària uns bandolers a al final els mateixos banolers, gràcies als llibres, canvien i es fan socis de la biblioteca

Anònim ha dit...

Jo vull recomanar el “Molly Moon 3”

Anònim ha dit...

Jo he llegit aquest conte, Neu, i és molt bonic, però fa molta pena, perquè ell és blanc i els seus pares són marrons i l'abandonen.
(Visca la biblioteca Marta Mata!)

Anònim ha dit...

Jo ja m'he llegit aquest llibre i m'ha semblat molt divertit,però hi ha trosos que fan molta pena,com per exemple quant els seus pares l'abandonen.
Definin que es un llibre molt
"xulo"