dilluns, 27 de desembre del 2010

L'any Massagran


L'any Massagran és a punt d'acabar. Al llarg del 2010 s'han fet celebracions arrreu de Catalunya per celebrar l'aniversari de les aventures d'en Massagran, que van ser escrites per en Josep Maria Folch i Torres ara fa cent anys.
A l'escola volíem fer una celebració especial perquè, com segurament sabeu, fa més de trenta-cinc anys que als nens i nenes de primer la seva mestra els explica la història d'en Massagran, setmana rera setmana, al llarg de tot el curs. Vam demanar a la Fundació Folch i Torres l'exposició que, amb motiu del centenari, havien dissenyat per a mostrar-la per tot el país. No ens la podíen cedir fins el gener del 2011, però ens hi vam avenir.
És per això que el dia 17 de gener celebrem l'any Massagran a l'Orlandai. Tindrem l'exposició dues setmanes al rebedor de l'escola, però el 17 és la festa grossa.Us seguirem informant...

5 comentaris:

Montse ha dit...

Gràcies per recordar-m'ho. El tinc una mica "oblidat".
Quan torni a l'escola el revitalitzaré fent servir la teva entrada.
Bon Any!

la bibliotecària ha dit...

Estaré encantada que ho facis, Montse.
Molt bon any per a vosaltres, també!

Anònim ha dit...

Aquest és un clàssic de l'escola. No sé si ja el llegíem a la meva època, encara que jo potser recordo més aviat haver-lo llegit a casa. Ens agradarà molt veure l'exposició; se'm va passar absolutament que 2010 fos any Massagran; potser no en van fer gaire publicitat o bé jo em vaig despistar. Reina

Júlia.C 6è ha dit...

es molt fort que ja fagi 100 anys!
jo encara m'en recordu de quan ens ho van llegir, em va agrdar molt

julia armangue 5e ha dit...

jo encara m'enracordo de quan l'enrica ens llegia el massagran va ser super!!!