dimarts, 3 de maig del 2011

Un poema

L'Emma, de 4t, ha guanyat el tercer premi de poesia amb aquest poema:

 

BIBLIOTECA


Quan obro la porta
és com si em submergís en un món nou
on les coses impossibles són certes.

Hi ha monstres gegants i esgarrifosos,
prínceps que es transformen en granotes
i fades que volen pel cel blau.

Al cap d’una estona
ja no em crec les coses que he vist.
Per això em pessigo i em desperto.

Em vull tornar a adormir,
vull tornar a somiar,
vull tornar a veure-ho tot!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Emma, et felicito, no sé com una nena de quart pot escriure tan bé

Anònim ha dit...

Emma el teu poema m´agrada molt perque jo trobo que t´hi has esforçat molt.

Anònim ha dit...

Emma el poema està molt bé i a mi m'ha agradat molt

Anònim ha dit...

Emma moltes felicitats!
Ets molt bona en esriure, ja m'agradaria escriure com tu.