divendres, 19 de febrer del 2010

Dormint a la biblioteca?












Sí, sí, ho heu vist bé, són els nois i noies de sisè, diposats a passar una nit a la biblioteca!

Era la vigília de Carnestoltes. Ja s'havia acabat la disfressa de la façana, ja havien fet el joc de nit dins l'escola i era l'hora d'anar a dormir. Però a fora la temperatura era de zero graus, i la calefacció del gimnàs -on cada any passen la nit de Carnestoltes els i les alumnes de sisè- no funcionava prou bé.












I quin és l'espai de l'escola més gran, per una banda, i més confortable, per l'altra? La biblioteca!
En Batet va explicar el conte i després... bona nit a tothom.




12 comentaris:

Anònim ha dit...

Els nens i nenes ja ens han explicat que varen estar molt bé, i és ben cert que feia un fret terrible aquella nit. Com va quedar la biblioteca. Va haver-hi molta feina a recollir-la?
Paola

Anònim ha dit...

Jo vull ser nen d'aquesta escola!!!

la bibliotecària ha dit...

Hi va haver una mica mica de feina, lògic, però la vam fer entre tots i aviat va tornar a ser la biblioteca de sempre.
Gràcies per l'interès!

Júlia 5é ha dit...

jo crec que so van passar super be.Quan jo fagi 6e sagur que m'ho paso molt be.Els nens i nenes de 6e s'ho an currat molt al dacorat.

bru ha dit...

que ve que poguessiu estar calentets amb els llibres

LaDormilega ha dit...

A mi em va agradar molt dormir a la biblioteca, tot i que preferia dormir al gimnàs...

Alba Piquer ha dit...

Jo m'ho vaig passar molt bé dormint a la biblioteca de l'escola i també m'ho vaig passar molt bé muntant tot el que haviem preparat durant mesos o setmanes perquè quan arribessin els nens i nenes s'ho trobessin tot ben maco.

Marta Sala ha dit...

A mi em va encantar!!! Realment en aquesta escola no es pot dir mai això no ho faré!! je je
M'encanta! Visca L'Orlandai i moltes gràcies a la bibliotecària, els llibres, els ninos i la rateta per acollinr-nos tan bé!!

Bruno 5è ha dit...

A mi m'agradaria dormir calentó amb els llibres i les colxonetes.

neus ha dit...

Aquesta devia ser una nit de les que es recorden tota la vida. Quina sort!

Neus (Gira-sol)

Maria 5è ha dit...

Que guai dormir a la biblioteca!!!Deu ser mooolt divertit i aixó que aquell dia feia un fred que pelava, jo i tot vaig passar fred a caa meva!

nina armangué ha dit...

Aquella nit estavem envoltats de llibres i no en varem llegir ni un és curiós oi?