dilluns, 13 de novembre del 2017

Adam i Thomas, d'Aharon Appelfeld


Avui és en Martí, de la classe dels Planetes (sisè), qui comenta un llibre. Es tracta d'Adam i Thomas, d'Aharon Appelfeld (Cruïlla, 2016):

Aquest llibre m'ha agradat molt.
Explica la vida d'un nen en temps de la Segona Guerra Mundial. La seva mare el deixa al bosc, per protegir-lo dels perills de la guerra. El nen és troba  un altre nen i entre els dos han de sobreviure tres anys al bosc. 
En aquest llibre ens parla de tres valors: la valentia, la positivitat i l'amistat. 
Quan vaig acabar el llibre vaig veure la contraportada, i vaig llegir que aquesta història estava basada en fets reals! Quan ho vaig veure em vaig impressionar moltíssim, i vaig pensar que si jo hagués estat en alguna situació semblant no hauria aguantat ni tres dies. 
Em sembla increïble la història tant emocionant i perillosa que van viure aquest dos nens. 

EL RECOMANO A TOTHOM.