diumenge, 9 de maig del 2010

La biblioteca Mercè Lleixà

Mireu-vos bé aquesta foto. Qui reconeixeu? Exacte, la Carla i el Toni, el seu pare.Assistien a un acte molt emocionant, a la població de Roquetes. Mireu, mireu. Es van enlairar un munt de globus . A l'esquerra hi ha un edifici amb la façana coberta per un llenç taronja.Es va destapar la façana... I ara ja sabeu de què es tractava! La bibiloteca de Roquetes porta, des del dia 23 d'abril, el nom de la nostra estimada Mercè Lleixà!La Mercè, fa temps, deia això del seu poble, quan l'enyorava:A l'acte inaugural hi va assistir molta gent, hi va haver parlaments i cançons, va ser molt bonic i molt emocionant. Potser el més emocionant era la presència de la Mercè que, no només amb el roste reflectit a la pantalla, també hi era...

5 comentaris:

Montserrat ha dit...

Bibliotecària, on és Roquetes?

la bibliotecària ha dit...

Mira, és a tocar de Tortosa.
Una mica lluny per anar-hi expressament, però si un dia vas cap al Delta de l'Ebre, no deixis de passar-hi. És el que jo tinc pensat de fer!

Anònim ha dit...

Jo em recordo molt de quan la Mercè Lleixà ens va explicar el conte de l'Alícia. Ho feia molt bé.
I ens van fer els dibuixos que tenim penjats a la biblioteca, aquell dia

Laia Calderón ha dit...

Jo també recordo quan la Mercé ens va explicar el conte de l'Alícia, es notava la seva bona expresió, ja que era actriu i que hagin fet una biblioteca en nom d'ella esta molt bé.

Joan C. ha dit...

A mi em sap molt greu lo de la Mercè Lleixà, però ha tingut molta sort de que li facin aquest homenatge. Me’n recordo de quan ens va explicar el conte d'Alícia, ho feia genial!!!!