diumenge, 28 de setembre del 2014

63a Fira del Llibre d'ocasió, antic i modern


Encara teniu temps!
Hi ha presents menys llibreries que altres anys, però val la pena anar-hi. Fins el dia 5 d'octubre, us queda tota una setmana per trobar alguna meravella, mirant i remenant...



Jo hi vaig trobar algun exemplar de literatura infantil descatalogat, llibres de l'escola franquista, que ara fan gràcia de fullejar, però aleshores no en feien gens...




I vaig fer una troballa entranyable: dos exemplars d'una col·lecció que feia temps que buscava. La primera col·lecció de llibres de coneixements de la meva vida:



Era la AUREA infantil "Cómo, cuándo y porqué" (respuestas sencillas a preguntas difíciles). D'editorial Vilamala, any ...1958!!!


M'havien regalat una dotzena de títols, uns llibrets de vint-i-quatre pàgines cadascun, il·lustrats en colors, de temes de natura, tecnologia, ciència, descobriments... No els vam guardar, a casa -molt mal fet- i jo en tenia un record del tot idealitzat. Tant de bo aconseguís localitzar la resta de volums, en alguna llibreria de vell.